AKTUÁLNĚ: OMLOUVÁME SE, Z DŮVODU BOJE PROTI KORONAVIRU MOMENTÁLNĚ NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR

Knihy jsou naše hobby...

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Nákupní řád

I. Základní ustanovení

Tento nákupní řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu nakladatelství JAN VAŠUT (dále jen Prodávající). Provozovatelem internetového obchodu je JAN VAŠUT s.r.o., Pod Vodovodem 917/6, 158 00 Praha 5 – Jinonice, Česká republika, IČO: 26467178, DIČ: CZ26467178.

II. Objednávka

Objednávku může učinit Kupující přímo v internetovém obchodě, písemně poštou nebo telefonicky na kontaktních číslech Prodávajícího. Po zadání objednávky do objednávkového systému (poté, co Kupující dostane e-mailem potvrzení své objednávky) je objednávka na základě platných právních norem považovaná za uzavřenou kupní smlouvu a tedy za objednávku závaznou. 

III. Ceny

Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv změnit ceny v obchodě bez předchozího upozornění zákazníků. Ceny uváděné na internetových stránkách jsou vždy platné a závazné v okamžik uskutečnění objednávky. Objednáním zboží již změna ceny v internetovém obchodě nijak neovlivňuje cenu, která byla uvedena v objednávce.

Všechny ceny uváděné na internetových stránkách obchodu jsou zobrazovány včetně DPH. Prodávající je plátcem DPH a zákazník, který je plátcem DPH si může nárokovat u finančního úřadu odečet DPH ze zboží u nás nakoupeného.

Upozornění pro zákazníky z jiných zemí Evropské unie: odvod DPH je zpětně účtován příjemci služby v souladu s článkem 9(2) šesté direktivy EU o DPH.

IV. Bonusy, slevy

Prodávající si váží svých zákazníků a nabízí jím různé bonusy a slevy. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoliv tyto slevy změnit, zrušit nebo zavést slevy nové. Rozhodující a závazné jsou vždy ta pravidla pro poskytování slev, která jsou v okamžiku objednávky uvedená na internetových stránkách Prodávajícího.

V. Způsoby platby

Kupující z České republiky mohou zboží zaplatit těmito způsoby:

Dobírka. Mohou si nechat zboží zaslat na dobírku a zaplatit v hotovosti při převzetí zboží. 

On-line platba. V objednávce je možné také zvolit jako způsob některou z on-line plateb. Náš internetový obchod podporuje následující on-line platby prostřednictvím platební brány GoPay:

  • platební karty (VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro),
  • online bankovní platby (ČS Platba 24, KB Moje platba, ČSOB , RB ePlatby, UniCredit Bank, mBank mPeníze, FIO banka, Poštovní spořitelna),
  • elektronické peněženky (GoPay, PayPal)
  • Google Pay

Platba hotově při osobním odběru. V případě, že se Kupující s Prodávajícím dohodli na osobním předání zboží, je možné zboží zaplatit v hotovosti při převzetí zboží.

Kupujícím ze Slovenska bude objednávka vyplněna firmou ePlanet. U ostatních zemí nabízíme pouze formu platby předem na bankovní účet Prodávajícího. Tento způsob je pro Prodávajícího i Kupujícího při mezinárodním obchodním styku jednodušší a mnohem levnější.

VI. Doba dodání zboží

Většinu nabízeného zboží je Prodávající schopen vyexpedovat do 7 pracovních dnů.

Prodávající nemůže ovlivňovat doručovací doby Zásilkovny.

V případě, že Prodávající není schopen zajistit vyexpedování zboží do dvou týdnů, kontaktuje Kupujícího, informuje jej o prodloužené dodací lhůtě a domluví s Kupujícím způsob realizace této objednávky.

Upozornění pro Kupující ze zahraničí: Počítejte s dobou dodání minimálně 15 pracovních dnů od Vaší objednávky. Peníze na náš bankovní účet dorazí přibližně za 5 pracovních dnů a dalších 5 pracovních dnů trvá odeslání balíku.

VII. Způsoby dopravy a náklady na expedici

Zboží Prodávající zasílá prostřednictvím Zásilkovny. Zboží je vždy zabaleno tak, aby nedošlo k poškození samotného zboží.
Náklady na expedici zboží pro velkoodběratele se řídí platným ceníkem Zásilkovny.

Náklady na expedici:

 Při platbě předemDobírkaOsobní odběr
Zásilkovna87 Kč+21 Kčzdarma
Zásilkovna – doručení na adresu108 Kč+21 Kčzdarma
Zásilkovna,
Zásilkovna – doručení na adresu
(obojí při obj.  nad 1000 Kč)
zdarma+21 Kčzdarma

Balné neúčtujeme.

Informace pro Kupující z jiných zemí: expediční náklady i dobu dodání pro zásilku odesílanou do jiné země Vám rádi sdělíme na základě Vašich konkrétních potřeb.

VIII. Odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího

Zrušit objednávku před expedicí je možné kdykoliv telefonicky na čísle 222 319 319 nebo na základě e-mailu odeslaného Kupujícím na e-mailovou adresu Prodávajícího.

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě – faktura.

Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění “Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis”

IX. Odstoupení od smlouvy ze strany Prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku (po předchozí dohodě s Kupujícím) zejména v případech

  • kdy má oprávněnou pochybnost o skutečné identitě Kupujícího,
  • kdy není schopen doručit zboží v daném termínu,
  • v případech, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává,
  • kdy se výrazným způsobem změnila cena zboží.

V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou část kupní cenu, bude mu tato částka v co nejkratším termínu převedena zpět na jeho účet nebo adresu.

X. Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů Kupujících probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podrobné informace jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zpracování osobních údajů.

XI. Záruka, reklamace

Reklamace zboží probíhá v souladu s platnými zákony na území České republiky. Podmínky, způsob a další náležitosti řeší samostatná sekce Záruka, reklamační řád.velk

Záruka, reklamační řád

I. Základní ustanovení

Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu nakladatelstvím JAN VAŠUT s. r .o., Pod Vodovodem 917/6, 158 00 Praha 5 – Jinonice, Česká republika, IČO: 26467178, DIČ: CZ26467178. Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).

II. Zjevné vady při převzetí zboží

Vykazuje-li zboží při přebírání od Zásilkovny zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem Zásilkovny protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího.

V případě, že Kupující zásilku od Zásilkovny převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit Prodejci.

III. Vrácení zboží bez udání důvodů

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě – faktura.

Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění “Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis”

IV. Délka záruční doby

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba je poskytována 24 měsíců.

V. Místo uplatňování reklamace

Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy knih.

VI. Způsob při uplatňování reklamace

Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího.

Od této chvíle začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě – fakturu, kompletní výrobek.

V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.

VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci

Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám, které jsou pro užití zboží obvyklé (např. skladování knih ve vlhkém prostředí nebo jejich kontakt s vodou).

VIII. Kontakt pro reklamaci

K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:

JAN VAŠUT s. r .o.
Pod Vodovodem 917/6
158 00 Praha 5 – Jinonice
Česká republika

E-mail: nakladatelství@vasut.cz
Tel.: 222 319 319

VIII. Závěrečné ustanovení

Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 11. 2020